Camper Cor komt naar Loon

16 juli 2022 - Loon, Nederland

Vandaag was dan eindelijk de dag dat we 'onze' camper mochten ophalen. De woonkamer stond helemaal vol met kratten met verzamelde spullen. Op de overloop wasmanden met kleding en handdoeken en de eettafel was uitgestald met pannen, bestek en ander kookgerei. Het was tijd om de boel in te ruimen. Zou het allemaal wel passen?

Oma Marga kwam om 11.00 uur aan om op de meiden te passen. Jeroen en ik vertrokken om kwart voor twaalf naar Hardenberg. Daar aangekomen ontmoetten we Mark die ons keurig alles heeft uitgelegd. De camper zag er nog steeds tiptop uit en na het benodigde papierwerk en de ontvangst van een heerlijk borrelpakket konden we op pad met Cor (voluit Carado T348).

Jeroen stapte achter het stuur en zat bijna met de knieën tegen het stuur. Nou ja, eerst maar op pad en dan uitvogelen hoe de stoel werkt. Alles geprobeerd, kantelen lukt, omhoog lukt, maar omlaag.......Bij de eerste P maar even stoppen dus en de stuurkolom iets omhoog gezet, opgelost.

Ondertussen probeer ik mijn telefoon aan te sluiten via bluetooth en de navigatie aan de praat te krijgen. Simpel is het niet, maar het lukt. Ook de USB stick met onze favoriete muziek draait en we toeren in rustig tempo naar Loon. Dat gaat al mooi zo.

Wel even apart om met zo'n grote camper ons dorp binnen te rijden. Past ie wel op de oprit? Ik stap maar even uit, maar het is net alsof onze oprit ervoor gemaakt is. Pas pecies 😄.

De voordeur zwaait open en oma en de meiden roepen enthousiast. Tes heeft nog groot nieuws, want haar losse kies is er uitgegaan. Zijn we even twee uur weg, hoppa, weer een grote gebeurtenis gemist haha.

Na de lunch gaan we maar snel inpakken. Maar waar begin je dan. De meiden willen graag alles doen en hebben wel honderd vragen. Dat schiet niet erg op. Als de orde weer hersteld is schiet het lekker op. Alles past. Lang leve een goede voorbereiding. De meiden richten hun kastjes ook goed in en als laatste wordt de koelkast gevuld. Aangezien de koelkast in huis nu leeg is bestellen we pizza en die gaat er na een drukke dag goed in.

Cor staat nu lekker aan de stekker en we gaan vroeg ons nest in om morgen bij dageraad op te staan en te vertrekken naar Tenneville (BE).

1. Marga:
    16 juli 2022
    Cor is gereed voor het avontuur met de Vosjes.
    De Vosjes laten Cor lekker gas geven.
    Veel plezier samen.
  2. Familie Vos: